God morgen

I dag tidlig ble jeg vekket av mobilen min, det var en dame som lurte på om jeg ville snakke litt med henne. Hun var jommen meg fra lokalavisa og ville intervjue meg ang. Grease. Det var morsomt for dette var mitt første ordentlige intervju. Etter intevjuet var jeg så fornøyd at jeg lagde meg en hverdagsfrokost utenom det vanlige. Er ikke ofte jeg har tid til å kose meg før jeg drar på skolen om morgenen. Men nå fortjente jeg det!

Brillene gjorde seg godt i bakgrunnen, haha.

Senere i dag er det Soulstars trening i gode 4 timer, I love it! Men aller først er det en snuppelure i Ski som venter på meg. Stakkars Marie Amanda forsov seg, og så snill som jeg er, så skal jeg holde henne med selvskap fram til treningen. Jeg skal prøve og få tatt noen bilder eller filme litt under treningen så dere kan se hvor kult det er! Snakkes!

G.

KONK:
TRYKK HER

3 kommentar to “God morgen”

  1. Marie Amanda Says:

    JAAA, kom hit ❤

  2. Marie Amanda Says:

    Ps: du er flink til å danse ❤

  3. Vinn billett til Redman og Methodman! « Giant Says:

    […] For å finne ut dette, så må du gjennom min labyrint. Det spennende eventyret starter HER! […]

Legg igjen en kommentar

