Me Julie!

Som man kan tenke seg så ble det ikke mye lekseøving på meg forrige dagen, og det var litt surt for i dag hadde jeg IT-prøve. Crap. Men det gikk greit, med tanke på at jeg var ute å spiste middag til klokken 23:00 dagen før. Her om dagen, møtte jeg forresten på min gode venn Julie Aida som jeg ikke har sett på en stund. Hun hadde vært på jobb hele dagen, og da passa det bra med selskap på hjemveien.

So fresh and so cliiin.

2 kommentar to “Me Julie!”

  1. lundstein Says:

    julie er så digg<3

  2. JULIE AIDA Says:

    daaaaamn im fiiiiiine!

Legg igjen en kommentar

