Greasy.

Så fort jeg kom hjem fra jobb, så slang jeg meg ned foran TV’en for å se på den aller første direktesendingen av Grease. Jeg hadde sett hvert par opptre tidligere denne uka, men det å se dem på TV hvor de var maks fresha opp gjorde sitt. Når klokken nærmet seg slaget 9, tok Malene og jeg toget inn til nationalteater og ZClubs for å hilse på deltagere og bekjente. Både jeg og Malene synes det var kjedelig at Anders og Camilla ble stemt ut, men det positive var at Malene fant ut at Anders gikk i klassen hennes! Pleasant surprise.

Sandy?

Obviously not Danny:p

Jakke fra Volcom

Zclubs

Neste uke skal jeg for en gangs skyld be om billetter før det blir utsolgt og denne gangen skal jeg dra med han som nå røk ut, Anders altså, Malene og hennes vennine Rikke. For å støtte min tidligere roomie, stem på Thomas!

3 kommentar to “Greasy.”

  1. Bettina Says:

    Hei Kjetil 🙂 Wow, dette var en bra blogg, du er jo kjempe flink! Det er morsomt å lese, hurra! 🙂 Vi sees på lørdag da. og forresten, svelg et elg. haha, husker du eller?

  2. lundstein Says:

    haha. jeg husker det veldig godt! det var sykt gøy:p

  3. Maarn Says:

    kul bloggggggggggggggggggggggggggggg

Legg igjen en kommentar

