Grass Header.

Prøvde meg på et nytt toppbilde/header. Jeg er fortsatt i «øvelsesstadiet» i photoshop CS3, så resultatene blir ikke mer enn just OK. What do you zhink?

10 kommentar to “Grass Header.”

  1. Alexander Says:

    Jeg synes kanskje du burde ha en litt mer karakteristisk header, som sier noe om selve bloggen, som har mer av deg og mindre av de uvesentlige tingene. 😉 Den er ikke så veldig spessiell, så man husker den kanskje ikke så godt?

    – A

  2. lundstein Says:

    wow, takk. skjønner hva du mener, kan prøve å lage en som er litt mer meg. dette er bare resultatet av 15min på photoshop, så hadde ikke forventa noe mer da. men takk.

  3. birgitte&hanna Says:

    Vi synes den er kul, men vi er ikke akkurat eksperter på det der…:P Vi liker det ironiske med gresset, siden du selv synes du er liten, men VI synes jo ikke akkurat at du er liten da;) Kul jakke:P

  4. Alexander Says:

    Hihiiii. Ja, det pleier nok å lønne seg å bruke litt mer tid enn det. 😉 Ville kanskje også lagd en som var litt høyere. Den du har nå er veldig tynn.

  5. lundstein Says:

    Men jeg vet ikke hvordan jeg får den høyere uten å endre «theme». Do you know? Du har jo ikke wordpress, men.

  6. Alexander Says:

    Du kan vel endre det i stilsettet ditt?

  7. lundstein Says:

    are u speaking asian? jeg er ny på det her, så vet ikke hva ikke hva stilsett er. meen kan prøve meg fram!

  8. Alexander Says:

    Det er sånn html greier? ;p Det er hvertfall det vi driver å styrer med over der på blogg.no. Om du ikke skjønner så mye av wordpress anbefaler jeg deg å gå over til blogg.no. Litt hard i starten, men er enklere når man vender seg til det.

  9. lundstein Says:

    Vi får se, gidder ikke å stresse med det bare pga headern er litt tynn. Tiden vil vise, but thanks.

  10. mAArn Says:

    likte den med gresset jeg…….=)

Legg igjen en kommentar

