Past!

Jeg surra rundt på facebook og var innom et av albumene til Julie som så klart er oppkalt etter diverse kjønnsykdommer, så lite rar som Julie er! Og fant det søteste bildet av hunden min. Blazi! Eller Bleisi som hun egentlig heter. Den 11 år gamle jenta begynner å bli gammel, men er fortsatt like fræsk som før. Håper hun forblir sånn en stund til!

Lille Bleisi

Fant i samme album et herlig bilde av klumpene, Julie og meg. Hun hadde vært så snill mot meg, så skulle bare mangle at jeg la ut et flott bilde!

!

5 kommentar to “Past!”

  1. JULIE AIDA Says:

    BLEISI<3333 som jeg sa daisy til, i starten. jaja. i love her drool & you

  2. Marve Says:

    BLAZY jooooh 🙂 blaze it up blaze it up yoo(8), jeg, deg, theo, blaze på tur, hva sier du :)? hun/han er søt… tulla da:) HUN ER DRIT SØT, og har rare øyne ( / \ )
    o

  3. Marve Says:

    ( / \ )
    o
    _i_

  4. Marve Says:

    faen, jeg gir opp:P

  5. mAArn Says:

    BLAZIIE ER DRIT SØØØT! Kan jeg addoptere henne? PLZ??

Legg igjen en kommentar

