Gotta stay positive.

Endelig tirsdag. På tirsdager kan jeg sove lenge, noe som kanskje er høydepunktet med denne dagen. Det eneste som er dumt er at jeg slutter senere på skolen. Så jeg sitter igjen, mens jeg ser nesten alle andre tar turen hjem. Men jeg klarer meg! Null stress. Skoledagen i dag har egentlig vært ganske så ålreit. Dagens overraskelse var at gymlærern vår ville at en av elevene skulle røyke! Men da igjennom en heftig gadget med en sigarett på enden. I midten var det et filter som skulle fange opp all tjæren som vanligvis kommer inn i lungene når man røyker. Det var nasty å se hvor mye tjære som samlet seg. En liten oppvekker, men fortsatt morsomt at læreren ville at vi skulle røyke!

Andreas på skoleveien.

Downscrew med Sutremærtha on the left. hoho.

For øyeblikket sitter jeg på toget på vei til Nydalen, for nå er det endelig tid for trening. Har ikke danset på lenge nå, ble bare en liten tur opp i studio i høstferien og noe trening med Breakdown, ellers lite. I dag skulle jeg egentlig ta en kaffe med Thomas Stokke, men han hadde bare pause fra 4-5, men på grunn av de to ekstra timene på skolen, så ble det ikke noe. Tok heller min «daglige milkshake« i Ski med Andreas, og det er ingenting å klage på. Langt derifra.

Anbefalt togmusikk: The Hold Steady med albumet Stay Positive. Godt for ørene og hjelper på humøret.

– Out.

4 kommentar to “Gotta stay positive.”

  1. maren Says:

    hei, julie er kul, skal vi bli bestevenner?

  2. mAArn Says:

    drit koselig post! hehe! marte er syyyyyyykt sur på det bildet, lættislættis!<3

  3. JULIE AIDA Says:

    ENDELIG EN SOM VISER LITT ENGASJEMENT (maren)

  4. lundstein Says:

    rare jenter:p løv!

Legg igjen en kommentar

