2. runde!

2. runde av Grease sine direktesendinger er over og det endte med at Vegard og Malin måtte ut. De var nok uheldige med sangen, men personlig synes jeg at det var en herlig utført låt både av Malin og Vegard. Spesielt i Sing-Offen gjorde Vegard og Malin det utrolig godt, spesielt Vegard. Han fikk vist hvor langt han kan gå med stemmen sin!

Samtidig er det urettferdig at Nicoline måtte igjennom «bottom 2» nok en gang. For både forrige sending og i dag kjørte Nicoline over scenen. Både med sitt herlige nærvær og sin utrolig stemme. God job.

Jeg er spesielt stolt av Thomas og Sofie og Kai Thomas og Alex. De var helt fantastiske! Go Thomas!

For dere som følger med, hvilket par vil dere skal stå igjen som Sandy og Danny?

Sjekk jakka !

5 kommentar to “2. runde!”

  1. tinekatrine Says:

    den jakka hadde jeg så kjøpt hvis den var på 70% på H&M!
    jeg ser ikke på det. buskerud folkehøyskole vet ikke hva tv er.

  2. Mie. Says:

    Jeg syntes Sofie og Kai Thomas skal vinne, men jeg er fra Moss, så det kan være grunnen. ;P

  3. gina Says:

    KAIAIAIAIAIA

  4. lundstein Says:

    Mie. & gina: Jeg er enig med dere, Kai Thomas og Sofie, men håper også på å se Alex og Thomas som i spektrum! Enten med hverandre eller med en av de andre. Blir spennede og se.

  5. Eva sevaldsen Says:

    GIGGER GREASE, jeg må si at jeg er ikke helt sikker,men elsker
    Thomas,sofie,jai thomas og alexandra 😛

Legg igjen en kommentar

