There is light!

«Bruttonasjonalprodukt for Norge: verdi av alle ferdige varer og tjenester produsert i løpet av ett år»… Gøy? Nei. Men istedet for å fortelle hvor kjedelig jeg har det akkurat nå, tenkte jeg at jeg kan vise dere lyset som lurer rundt i mørket. Studiedag!! Kom på istad at vi har muligheten til å søke om studiedag to ganger per termin. Vanskelig å tro at de lar oss få det, selv om noen faktisk bruker den til å jobbe. Jeg pleier å sove på disse dagene, og heller jobbe litt på kvelden. Hoho.

Hva gjør du når du først tar Studiedag?

School’s treat.

7 kommentar to “There is light!”

  1. Manshow Says:

    Hey! I like to chill out with a coke and some popcorn=D

  2. lundstein Says:

    Haha føler den. Ditt manshow.

  3. Fay Says:

    ja, det kan jeg forstå, bloggen min er jo filled up med vikinger fra topp til tå 😉

  4. Alexander Says:

    På onsdag tar jeg studiedag for å dra på en photoshoot for å ta de nye headerbildene til bloggen min. 🙂

  5. Ida Says:

    Vi får ikke studiedager vi 😦

  6. lundstein Says:

    Alexander: Såpass ja. Jeg tar studiedag i morgen for jeg skal ha show i Lillestrøm i skoletiden. Men da får du nok fresh header i fremtiden da! Good luck!

    Ida: Det er virkelig synd. De hjelper!

  7. Alexander Says:

    Jaja, den blir dritkuuul. 😀 Hele bloggen skal bli ny om rundt to uker.

Legg igjen en kommentar

