En sommerdag

Nå kom jeg nettopp hjem fra en lang, men sykt fet dag med Soulstars. Jeg kom litt før inn til byen for å kjøpe en Pa:nuu genser som var sykt fet, deretter møtte jeg resten av gruppa. Vi rakk ikke toget… Meen gikk tog hvert kvarter heldigvis. Da vi ankom Olav Thon hotellet i Lillestrøm satte vi oss til rette på «Artist Room» hvor vi fikk servert glasspepsi og fancy rundstykker. Så fancy at det var vanskelig å spise dem.

Showmixen ble ferdig og vi gjorde ferdig all øving før vi satte i gang å danse foran de sofistikerte netcom arbeiderne. Showet var sykt fett, hvertfall from my point of view. Det var bare litt treigt publikum. Kanskje ikke så rart, siden de kom rett fra konferanser og kurs som hadde vart hele dagen. All in all, fresht show!

Etterpå gikk Danby, Margrete, vendelønen Lisa(det betyr at hun er fra Vennesla!) og jeg ut for å spise. Det var hyggelig. Vi ble blant annet enige om at Margrete skulle være med til studio på søndag for å surre med photos og filming. Det blir fett!

Den nye gensern min, var sykt fet og gjorde seg godt på scenen i Lillestrøm!

!

Pa:nuu

9 kommentar to “En sommerdag”

  1. cecilie Says:

    sykt kjekk du ass. og bra blogg ;D keep it up!

  2. mAArn Says:

    jeg vet, hothothot, haha:D
    liktegenserendinass.
    jegklikkermedcomments,duskyldermegaz!=)

  3. lundstein Says:

    cecilie: thanks.. 🙂

    Maren sugar: takk for at du likte gensern maren! men du trenger ikke kommentere hvis ikke du vil da:p men jeg synes det er bra. bare si hva jeg skylder deg du;) haha

  4. Marr Says:

    Pa:nuu 😀 Love it!

  5. Mona:D:D Says:

    WOW, sykt phet genser!!! eller burde jeg kanskje si sykt phet gutt 😉

  6. Mari Says:

    hei gutt, hvor får man kjøpt den fete Pa: Nuu genseren din? ;*

  7. lundstein Says:

    Jente, Grim butikkene i Oslo. Eller på nettet.

  8. mmartheacha Says:

    Damn, det gensern var heit 😀

  9. Martine D. Says:

    Damn, den gutten var heit 😀

Legg igjen en kommentar

