Jules header

Nå har jeg vært så heldig å fått en header av søte Julie. Den er ganske fresh, fordi den er lilla og jeg gillar lilla! Jeg kommer nok til å ha denne en stund, uansett hva folk syntes! Men bare å si deres mening altså. Thanks Jules!

5 kommentar to “Jules header”

  1. JULIE AIDA Says:

    shiett den ble jo….BLÅ i posten din. men ikke på bloggn. hm

    HUSK FOLKENS; JEG LAGDE DEN PÅ 4,2 MINUTTER I EN 5MINUTTERSPAUSE OG JEG SUGER I FOTOSJÅPP, ikke slakt meg

    np k-dealpus

  2. lundstein Says:

    I like it baby, men håper jeg er verdt mer enn 4,2 min da. haha tulla sugar! 😀

  3. JULIE AIDA Says:

    ofc u r hahea <333

  4. Alexander Says:

    Alle gillar lilla etter at jeg kjøpte meg en lilla cardigan. HAhahahahhaa. seriously. ;p no.
    den var fin, julie er flinkiz.

  5. lundstein Says:

    haha kraag:p

    ja, julie iz tha zkhillfull!

Legg igjen en kommentar

