Mine ting, i andres hender

Her om dagen lånte jeg bort jakka mi til Danby, men det var på en betingelse; ta noen bilder med deg i den! And that, he did. Lættis som han er, så var dette resultatet:

Ja, han griller en ananas. Haha. Og han har phet jakke! Forresten så har jeg vært så heldig at jeg har fått en billett til Grease i morgen. Nicoline var så snill at hun ga meg en, hun ville så gjerne at jeg skulle se Thomas og henne kicke ass. Og tro meg, they will!

2 kommentar to “Mine ting, i andres hender”

  1. Emilija Says:

    DU ER SINNSYKT FLINK TIL Å TA BILDER!!!
    jeg mener det 🙂

  2. Danby Says:

    Det her tok jeg da 😉 Men takk =)

Legg igjen en kommentar

