Nåtid

Rett etter jeg kom hjem fra trening tok jeg meg en etterlengtet tur innom «craptopen» min og skrudde på en haug med Girl Talk sanger før jeg satte i gang å lage den mest herlige milkshaken (choclit of cauz). Nå er jeg i gang med å jobbe litt med fransk, har prøve i morgen… Det blir ikke akkurat så mye tid til å øve, så blir nok litt jobbing over midnatt er jeg redd.

Gleder meg til i morgen. Det eneste som blir dumt i morgen er at jeg ikke får tid til å ta mandagsluren min. Skal heller en tur til byen for å ta en kaffe med søte Alexandra. Hun har nemlig fri denne uken, heldige kvinne. For den nåkommende uka er det nemlige bare gutta som skal kjempe i Grease. Derfor utnytter jeg det og får litt tid med Alex. Blir koselig.

My cup of Cappu

Deretter skal jeg og mor på en liten handletur på Kolbotn torget. Har satt av noe klær som jeg skal få kjøpt i morgen. Glæd mæ. Skal se om jeg får lagt ut noe bilder av kjøpet.

Men nå må jeg komme meg tilbake til mon francaislivre. Oui, je parle francais, mais je ne l’aime pas.

Noen som hva det betyr? Er ikke sikkert det er riktig da. Hoho. (Coz me suck liek.. ya)

5 kommentar to “Nåtid”

  1. Andreas Says:

    skal du kjøpe den blå og hvite hoodien eller skal jeg kjøpe den? begge må tæshe XL hvertfall, så kan vi byttelåne som små bitchez..

  2. lundstein Says:

    jeg har bare råd til tee’n som vi skal bestille for satte av så mye penger til Aya Napa turen, så hadde vært fint om du kjøpte den. Og jeg gleder meg til å byttelåne som små bitchezz! IV RIL!

  3. Andreas Says:

    har ikke satt av noen penger til syden enda jeg.. haha

  4. lundstein Says:

    du er så long hair dont care fuckin pussy suckin pussy wot up g thang – ish..

  5. lundstein Says:

    takk andreas

Legg igjen en kommentar

