At Maggs.

I dag fikk jeg meg en liten negativ overraskelse. Pa:nuu gensern min var destroyed pga vaskeanvisningen var feil. All the colors was now, GREY!(nesten). Litt kjedelig, men snille kvinne på Grim gir meg tilgodelapp så jeg kan få en ny en. Etter jeg hadde vært på Grim møtte jeg Maggie. Vi bestemte oss for å kose oss med litt deilig Deli kakao og cookie. Hygge og herlig! Og siden kaffe/kakao disken på Deli er fylt med alle slags spennende herligheter, så måtte jo jeg og Maggie teste.

Her sparer vi ikke på sjokoladesaus!

Vi tok med oss alt det sunne vi hadde kjøpt til leiligheten til Margrete, hvor lille Stine (Stonage) ventet. Det var hyggelig å møte henne, søt jente. Også flink til å filme! Haha. Her ble jeg «servert» kyllingsalat mens vi så en episode av den utrolige inteligente og lærerike serien, The Hills. Damn right. Resten av tiden gikk til å plage naboer med høy musikk og heftige danseopptredener av Maggz&KJ!

Min fremtidige Pa:nuu tee!

Stonage!

Påå med lesbetrøya. Hoho!

Fresh Pa:nuu caps! Og brune Maggie..

I morgen skal jeg nok en gang trene på Oslo Streetdance Studio. Fortsatt mye å gjøre fram til helgen! Litt stress faktisk, men vi fikser det nok. Always!

– Out

2 kommentar to “At Maggs.”

  1. Danby Says:

    Ey, er det min PA:NUU Tskjorte du sier er din fremtidige?!

  2. lundstein Says:

    nei, jeg skal bestille den:p hehe. bare i Large. 😉

Legg igjen en kommentar

