Free wild

I dag fikk jeg endelig kameraet mitt tilbake så tenkte jeg kunne mimre litt tilbake til den tiden jeg hadde kameraet sist. Jeg tenkte å starte med fredagen!

På fredag trente vi fra 5-7, blant annet til HSM3 showet og litt til Battle of the South. Tidligere den dagen hadde Margrete (Maggie) sendt meg melding om jeg ville være med på kino. Så kinofanatiker som jeg er så takket jeg ja til tilbudet og tok Andreas med meg. Siden Danby var «sliten» så droppa han kinoen og dro heller på fest…… Maggie, Andreas og jeg så på Fritt Vilt! Den var heidundrades spennende! hoho. Ikke sant Maggie? Du fikk kanskje ikke med deg noe, så mye som du gjemte deg.

Uansett, så var kameraet med på hele turen!

Maggie på Studio

Prettiboi Bambi

Check fingern

With my Deli Smoothie

Der skal vi opptre!!

6 kommentar to “Free wild”

  1. Andreas Says:

    Digger alle bildene du tok av meg ass! ;D

  2. lundstein Says:

    hahahah! sorry. når du kom så hadde maggie overtatt kameraet. derfor jeg glemte det vettu:p saawy!:p løv løv still:p

  3. Stine Says:

    Dette var jo en fin blogg da Kjetil:) maggie looks smookin… wish i could say the same about danby

  4. Marte Says:

    Fet og fargerik blogg 😀 hehe. keep up the good work!

  5. lundstein Says:

    Marte: Tusen takk! And, I will! Skal prøve that is. Hoho.

  6. lundstein Says:

    Stine: Takk Stine. Maggie er alltid smookin, men Danby skrur det av og på vettu:p hehe

Legg igjen en kommentar

