Nok en gang ny header

Photoshop er spennende, og derfor dukker det alltid opp nye idéer til ny header. Derfor valgte jeg å lage en liten høst-header som jeg synes virka litt fet. Noen er kanskje uening, men kommer til å ha den en stund! (Sorry Julie, jeg likte din! Lover)

5 kommentar to “Nok en gang ny header”

  1. windows media player Says:

    den gamle var freshere

  2. Caroline Ulricke Says:

    syns den her var kjempekul jeg 🙂

  3. JULIE AIDA Says:

    enig med windows media player :(:(:((((

  4. lundstein Says:

    Caroline: Thanks! Jeg er enig!

    Julie: Sorry, Julie. Jeg synes bare at det er moro å lage sånne og jeg ble litt fornøyd med denne så må ville vise den fram:D

  5. JULIE AIDA Says:

    WHATEVER KJETIL, WHATEVER… :((((

Legg igjen en kommentar

