Nedtur

Etter en lang dag med jobb og enda mer trening, så fikk jeg høre de kjedeligste nyhetene. Thomas gikk ut fra Grease. Jeg hadde allerede sett for meg han i finalen, noe han hadde fortjent veldig! Selv om dette var langt fra det jeg hadde håpet på, så må jeg gratulere Kai Thomas og Bjørnar! De fortjener det begge to! Det er det som er så vanskelig når man nærmer seg slutten, alle fortjener det og man vil ikke at noen skal ryke ut! Men i dette tilfellet var verst at det måtte bli Thomas.

Kanskje Thomas har lyst til å være med meg å melde seg på Kolbotn Revyen? Hvis han har tid. Det hadde vært den ultimate oppturen!

Work it Bjørnar!

Dette er nok ikke det siste vi ser av deg!

4 kommentar to “Nedtur”

  1. Julie Riise Says:

    Jeg heiet på (Eivind?) etter at du gikk ut! Tenkte at han kom til å gå videre idag og kai thomas. og deretter ble Eivind, Danny! Men neida.. :/ Men alle de guttene var kjempeflinke idag, gleder meg til å se neste onsdag;D

  2. Cathrine Says:

    Jeg hadde håpet på Eivind i finalen jeg, synes det var han som var mest «Danny». Men men, er nok ikke de siste som en ser av noen av de gutta

  3. Amanda Says:

    Jeg heier på BJØØØRNAR 🙂 Jeg håper du snakrt kommer å kjøper is av meg igjen.

  4. mimmi Says:

    jeg har alltid heiet på thomas. han sjarmerer!
    nå holder jeg en knapp på bjørnar. utsrålig? absolutt!

Legg igjen en kommentar

