People are not usually useless

Jeg blir bare mer og mer betatt av Pa:nuu. Har sykt lyst til å sjekke dem ut i Topshop i London. Men den gang ei, vi får se når det kommer til å skje. En ting er sikkert og det er at jeg hadde gått wild! Grunnen til dette er at Pa:nuu utvalget på Grim butikkene i Oslo ikke er så mye å skryte av, og alt som blir solgt på nettet er så godt som utsolgt. Noe som ikke er så rart.

Sjekk hoodiene, sykt freshe!

Når jeg lekte meg rundt på nettet på utkikk etter Pa:nuu, fant jeg en tee som jeg ble instantly forelsket i! Sjekk den ut:

Gimme!

Om ikke lenge skal jeg på jobb, etterfulgt av noen timer på studio. Nå er det lenge siden jeg har fått jobbet, og neste uke blir det ikke mye jobbing. Gotta run!

– Out

7 kommentar to “People are not usually useless”

  1. malli Says:

    drit fet

  2. tinekatrine Says:

    fargerrrrrr <33

  3. Carro Says:

    Du burde sjekke ut butikken deres i Kolding, bare en halvtime fra Billund!:)

  4. lundstein Says:

    I will! ( :

  5. Ringo Says:

    Damn, den t-skjorta var fresh!:p

  6. Henke Says:

    det som er kjedelig med pa:nuu er at kvaliteten suger ganske fint

  7. lundstein Says:

    Det vil jeg ikke si, kan hende noe er dårlig kvalitet, mendet jeg har av Pa:nuu er flott.

Legg igjen en kommentar

