Battle of the South

Okey. La meg gi et lite sammedrag av dagen!

Opp klokken 5 for å ta 6 toget til byen, for toget til Kristiansand gikk 7. Etter å ha gjort meg klar og gikk hele veien ned til toget så finner jeg ut at jeg stod på stasjonen og ventet klokken 5 og ikke 6. Telefonen min lever sitt eget liv, så den valgte tydeligvis å gjøre natten min kortere!

Togturen gikk greit, bare at det ikke ble så veldig mye søvn. Hvis ikke jeg lå sammekrøket i stolen for å prøve å sove, så var jeg og viste fram Girl Talk til Kimhye, ledern for gruppa. Hun digga det! Og hun har tenkt til å bruke noe av det i koreografier fremover. Thats nice!

Etter vi hadde bosatt oss på hotellet og fått oss litt mat i magen, så stakk vi til Hellemyr skole for å øve til battle konken. Vi øvde en del på koreografi og formasjon på battlingen, for showet var satt!

Kvelden kom, og etter en god middag på Wok i byen, så var konkurransen i gang. Vi danset innledningsshowet og vi fikk tilbakemeldingen: Det beste showet! Men vi gikk desverre ikke videre til battlingen. Det var synd, for vi hadde øvd en del og vi var klare for å vise hva vi hadde lært og jobba med. Nå sitter jeg gjennomvåt på hotellrommet etter å løpt fra Samsen og hjem.

I’m ready for a good night sleep. Men vi får se hva som skjer før det!

Jeg fikk ikke tatt noen bilder under selve konkurransen, for det var litt stress med showet og så måtte jeg heie på Danby i solo konken! Semifinale og greier! Grattis.

McDonald’s i Kristiansand

Scandic hotell

Alltid beredt!

Whiplash

Double.

HAHAHAHAHAHAHA 🙂

Nå fikk jeg og Bambi låne kameraet til Stig, som hadde filma showet vårt. Det var utrolig bra!! Noe som kan justeres, men noe som var PERFEKT!! Det var deilig skal jeg si dere.

Noe spennende som har skjedd hjemme hittil?

3 kommentar to “Battle of the South”

  1. Amelia Says:

    Synd dere ikke kom videre da! :\

  2. Danby Says:

    omg kjetil. hot hot hot! hvorfor? gah. maggie…. Me say no more…

  3. Henke Says:

    har liksom aldri helt skjønt hvorfor Mc donalds i kr.sand har så fin entrè

Legg igjen en kommentar

