Håndball, lenge siden sist.

I August hadde jeg min siste trening på håndballbanen. Det var synd, for jeg digga meg på vingen! Hver gang jeg rusha og kjørte ballen i mål, good times. Men siden da så har jeg ikke vært i en håndballhall eller sett eller tatt på håndball. Det har vært litt kjedelig. Det har bare vært dans! Jeg klager ikke, men derfor var det ekstra gøy å se på håndball idag. Spesielt når det var to kamper som gikk samtidig. Og jeg kunne følge med på begge fordi jeg hadde kompiser på det ene laget og det andre laget på bane nr 2, var det tidligere laget. Jeg har heller ikke sett mange av dem på en stund. Digger reunions!

Nå skal jeg fikse en CD med noen sanger på som jeg skal bruke i gymtimen i morgen. Skal nemlig ha hip hop time i gymmen imorgen, med klassen min! Hvor gøy blir ikke det. De stive og «sære» klassekameratene mine trenger akkurat en hip hop trening for å løsne opp litt. Hehe, de er vel ikke så sære. Litt kanskje.

4 kommentar to “Håndball, lenge siden sist.”

  1. Ringo Says:

    Sær?! Wooooot?! I’m a dance the shizzle of’ya biijtch!

  2. lundstein Says:

    can’t wait sugar!:p hehe

  3. Andreas Says:

    klassen din har sykt mange fucked up folk da! Må nesten skulke for å se på..

  4. GiantLundstein Says:

    haha, please gjør det! det er verdt det, kan garantere det:)

Legg igjen en kommentar

