Snille folk!

Jeg er en person som klarer å verdsette gode ting som skjer og når det først skjer noe sånt, så får den snille personen høre det. Det er ikke alltid sånne ting skjer, så jeg legger også veldig godt merke til om folk er utakknemlige også. Vet ikke om det alltid er bra at jeg legger merke til sånt.

En ting er sikkert, og det er at surprise gifts er det beste som finnes. Og for et øyeblikk siden, fikk jeg akkurat en slik en. Sebastian Sollerman just made my day. Han sendte meg en header han hadde lagd til meg! Den var AWSOME, syntes nå jeg. Er alltid gøy å innrede siden, så of course ble jeg thrilled! Mange mange takk til deg. Er ikke vanskelig å gjøre meg glad altså, men Sebastian just got an A+ !

Nizniz!

4 kommentar to “Snille folk!”

  1. JULIE AIDA Says:

    niz niz!

  2. Lone Says:

    Den var sinnsykt stilig, lille venn! 🙂

  3. lundstein Says:

    Julie: Takk pumpkin!

    Lone: Takk til deg også LonePone! Men all cred til Sebastian!:)

  4. Martin "the gangster" Halvorsen Says:

    den var pretty nice basse og kjetil:)
    ikke la meg lage en til deg a:P

    Fred Halvorsen

Legg igjen en kommentar

