Gathering for Grease!

29. oktober! Den ene dagen hvor jeg faktisk hadde klart å bestille mine egne billetter til Grease. Og av snille Lena Lubeck fikk jeg 5 billetter. Meg, Andreas, Magnus, Marte og søster. Marte hadde veldig lyst til å være med og dette var noe av det første hun gjorde etter hun kom hjem fra Newcastle tidligere idag. Tror hun gledet seg.

Søster leter etter Marte igjennom snøværet

Når vi kom til Christiania Teater møtte vi på noen andre elever fra skolen. Blant annet min gode venn Alexander H! De hadde fått plasser helt foran, mens vi satt ca på midten midt i. Før showet gikk igang, fikk jeg pratet litt med Bjørnar som er i finalen. Han var utrolig spent, og utrolig stolt over å ha kommet så langt! Husker den tullete Bjørnar jeg møtte i sommer som tok ting litt som det kom og bare gledet seg over å være der han var. Og nå, i finalen. Stolt!

Som oppvarming før vi startet skulle vi teste om hvor høyt publikum kunne shoute når noen kom inn. Tonje fikk æren av å gjennomføre entréen.

Tonje i farta (her bukker hun)

Sendingen i dag var utrolig bra. Var faktisk bedre enn jeg hadde trodd, selv om det bare var jentene sin tur. Men alle var utrolig flinke! Jeg har alltid holdt en finger på Alexandra fordi hun er herlig og jeg er hennes baby, men Greaseturen hennes endte idag. Det var synd, men de som kom til finalen, Nicoline og Sofie, fortjente det virkelig!

Jentene sitter spente

Les chicas
Tom, Vibeke, Guri og Diva-Geir

2 kommentar to “Gathering for Grease!”

  1. Tonje Says:

    Flaut:$

  2. Tonje Says:

    Hei=) Jeg er ikke den samme Tonje som over, men jeg bare lurte på om du kunne forklare dette med grease skolen. Har du vært med der eller hva er det for noe?… =P Du kan bare svare på tonje92@gmail.com, for hvis du svarer her må jeg lete alt frem og det tar så lang tid=P

Legg igjen en kommentar

