Snö?

Når jeg våknet i dag tidlig, føltes det ut som en helt vanlig morgen hvor jeg følte meg like opplagt og klar for skolen som vanlig.. Helt til jeg hører en skjærende stemme bak meg: SeEeEEee uUut! Det var min søster. Jeg snur meg og ute faller snøen ned og legger seg «fint» på bakken. Min reaksjon var noe i denne duren:

Snø er jo greit i blant, for da kan man stå på alpint og snowboard. Noe jeg gleder meg til. Men som regel så gjør man ikke det så ofte utenom vinter og påskeferien, hvertfall ikke jeg. Derfor synes jeg den tiden med snø utenom ikke er fullt så gøyal.

Noe positiv er at Bleisi liker å spise snø, så da slipper hun å mase om mat hele tiden. Hoho. Pluss at hun ser sykt flott ut sammen med alt det hvite rundt!

Hva er det dere liker eller eventuelt hater med vinteren? Tell me.

2 kommentar to “Snö?”

  1. mmartheacha Says:

    Cute dog (:
    Snø er digg da, nå åpner sikkert bakkene snart og da er det tid for snowboard 😀 ❤

  2. Oda Says:

    Snø, slafs, kulde, is er hat. Kakao, store skjerf og skøyter er ganske hygg. Ellers hadde jeg ikke dødd om vi hadde byttet den ut med sommer:)

Legg igjen en kommentar

