Thank God it’s… Thursday?

Etter sendingen på Christiania var over og alle følte for å traske hjemover, valgte jeg, Marte og søster oss for å ta turen til TGI Friday’s for en liten matbit. Den lille matbiten vi planla, endte visst opp med å bli et stort måltid. Sånn er det på Friday’s. Her får man alltid litt mer enn man forventer!

Jeg koste meg med en saftig Jack Daniels Burger, Marte med en Chicken Burger og søster koste seg med noen digge Club Sandwhiches pluss litt rar fries. Hoho. Etter vi hadde fylt opp magene våres, stakk vi innom ZClubs. Det var deilig å se Alexandra igjen, hvertfall etter hun hadde vært igjennom det å bli sendt ut av konkurransen. Men hun var sykt fornøyd med innsatsen og alt det hun hadde oppnådd! Alt som manglet var å bli drita full! Haha. Løv you Svart!

Hygge på TGI

I morgen skal jeg tilbringe dagen hjemme. Det er nemlig Operasjon Dagsverk og så solidarisk som jeg er så har jeg bestemt meg for å rengjøre store deler av huset. Kunne vel egentlig funnet en bedre jobb som kunne ha samlet inn mer penger, men det har vært så mye annet som har surra rundt i hodet mitt enn akkurat det problemet. My apologies Shonglap!

– Bedtime, night

6 kommentar to “Thank God it’s… Thursday?”

  1. JULIE AIDA Says:

    SÅ KOZ!
    (om du loker rundt på andres blogger og kommenterer mange randoms, får du fler her ;))))) bare et tips ;D;D;D)

  2. Alex Says:

    Haha, «My apologies Shonglap!»:D Likte den kjetil:D

  3. Agnes. Says:

    Hiih. ^^ Leser du M til vanlig?
    Puss.

  4. Agnes. Says:

    Og hør på Julie. 😉

  5. lundstein Says:

    Agnes: M?

  6. JULIE AIDA Says:

    ja, listen to da julezzz.

Legg igjen en kommentar

