Norwegian Championship – VICTORY!

Som jeg nevnte tidligere, så fikk vi mange 1. plasser i NM som var på lørdag. Vi er egentlig litt mer show gruppe, men absolutt gøy å være med i konkurranse. Vi var jo også med i Battle of the South hvor vi også utmerket oss som gruppe i både show og battling. Her er noen bilder fra lørdagen. De fleste bildene er tatt av meg, men fra Danby sitt kamera. Thanks Danby!

Nancy & Kimhye – vant Duo Elite Senior

Danby – Vant Solo Elite Junior (Gutter) og 4. med gutter og jenter

Good Job, haha.

Synne og en rar fyr med briller… (meg)

Noen av de mange pokalene Soulstars mottok under NM

Dette er bare noen av mange bilder som ble tatt på lørdag. Jeg fikk faktisk låne Stig sitt kamera, så jeg tok en del bilder med det. Vi får se om det kommer noen flere snart. Meanwhile, ha en fin dag!

– School..

8 kommentar to “Norwegian Championship – VICTORY!”

  1. JULIE AIDA Says:

    ahahaheha morsomme. du er søt shetill. vi må finne en fotodag :)))))

  2. JULIE AIDA Says:

    jeg er som oftest opptatt i helgene (ole kommer enten hit eller så er jeg hos han). kan du på onsdag?

  3. JULIE AIDA Says:

    jeg skal se om jeg får bytta vakta mi imorgen. jeg er helt gåen, så jeg orker ikke å jobbe. men hvis jeg slipper, kan du imorgen da?

  4. JULIE AIDA Says:

    HEI KAN DU IMORGEN KJETIL??? :DDD

  5. Eva Says:

    hvor kjøper dere alle de fargerike klærne:O!?

  6. GiantLundstein Says:

    klærne våres blir kjøpt på mange forskjellige steder regner jeg med, men Soulstars genserne og buksene er designet av kimhye og fåes bare hvis du er en Soulstar:p

    Mange fete butikker i Oslo, om du har lyst på fargerike klær.

  7. Eva Says:

    nååh..kjipern;)!
    ahh:) får ta meg en tur snart da:)
    Nice blogg btw:)

  8. GiantLundstein Says:

    Tusen takk Eva!

Legg igjen en kommentar

