The man needs some clothes!

Barack Obama seiret og jeg fikk en flott morgen afterall. Våknet til seiers talen hans og må si det var rørende og se alle de amerikanske borgerne være så fornøyde etter all ventingende har vært igjennom for at den nåværende presidenten skulle bli erstattet. Vel fortjent!

Idag var det håndball uttak på skolen og som noen av dere kanskje vet så er jeg en eks-håndballspiller. Derfor var skoledagen i dag just great! Jeg ble nemlig tatt ut til skolelaget. Det vil si at jeg skal være med å spille skolecupen på fredag. Gleder meg, for idag fant jeg ut hvor gøy det egentlig er å spille.

n520013276_557045_3580

Nå skal jeg til Majorstuen for å møte Margrete. Vi skal kose oss med en smoothie eller kakao. Aldri godt å vite hva det blir! I tillegg skal vi ta en tur på Grim, for jeg skal kjøpe meg en hoodie. Trenger noen flere, garantert!

– Gotta run.

4 kommentar to “The man needs some clothes!”

  1. Alex Says:

    Det er håndball du skal sate på vettu!!!:D
    gleder meg til freda’n!
    Goooo on!

  2. Karoline Says:

    Savner håndballen 😦 Lykke til vennen 🙂

  3. Jonas Says:

    Det heter Majorstua, ikke Majorstuen…

  4. lundstein Says:

    Det synes jeg er helt opp til en selv å bestemme. Her skrev jeg Majorstuen først og fremst fordi Margrete sier til meg hver gang: «MajorSTUEN! Ikke Stua!». Helt care egentlig:)

Legg igjen en kommentar

