Avslappelse, gir energi. So, lets relax!

Etter en heeel dag med håndball er jeg nok så utmattet. Vi spilte 5-6 kamper i dag og vi ga masse! De første to kampene våre vant vi noe som førte oss til semifinalen. Men først måtte vi spille mot rivalene våres, nemlig Oppegård. Oppegård vant med ett mål over oss (Ski) etter å ha avsluttet kampen på det feigeste viset. Deretter vant vi semifinalen mot Frogn, Oppegård vant sin semifinale og så var det oss to igjen. Kampen begynte jevnt, men etter at Kenneth ble skadet gikk ting downwards. Vi tapte med 5 mål, men vi var til syvende og sist fornøyd med vår egen innsats.

For dere som synes det er kjedelig å lese dette håndball innlegget, no worries, det blir nok ikke så mange flere av dem. Selv om det er veldig gøy å mimre litt med slike skoleturneringer.

Siden jeg har kommet hjem har jeg slappet av en del og sovnet til Maggie sin stemme i telefonen, hun er nemlig på vei til Italia for besøke kjæresten hennes og hun drar helt alene stakkars. Derfor var det hyggelig at jeg holdt henne litt med selvskap på øret! Senere i kveld skal jeg til Alexander på russemøte med resten av «u know who»-crewet vårt. Det blir nok loads of fun. Tenker jeg avslutter kvelden med a movie and some popcorn at Alex’s place, for orker ikke noe hurramegrundt i dag!

Forresten så hadde Nancy Frakadilla lagt ut et stygt bilde av meg på siden hennes, så jeg tenkte jeg skulle gjengjelde det med å legge ut et FINT bilde av henne og meg. Bare fordi jeg er så ålreit! Løv.

nancme

Prettycontest, it was a draw. Haha.

Hva er planene deres i helgen, noe spesielt dere har notert dere?

7 kommentar to “Avslappelse, gir energi. So, lets relax!”

  1. Caroline Ulricke Says:

    næh, du vant konkurransen : D haha, liker den nye headeren din.
    og vi sees i russetiden. 😀

  2. nancycamilla Says:

    ånei du er penere enn meg ifølge Caroline :O Im so hurt
    og btw det bilde var uugly av meg så thank you 😀
    det var forsåvidt det andre og haha

  3. lundstein Says:

    Nein. Skjerpe seg nancy:p Synes bildet var fint! Vi må jo også legge til at dette var etter en kjøre tur som tilsammen varte 4 timer (frem til hit) og vi hadde dansa alt vi kunne i 10min på et varmt hotel. Tatt alle faktorene i betrakning, så ser vi begge smokin’ hot ut:)

  4. nancycamilla Says:

    haha du assa :p
    hadde du ikke flere bilder ?

  5. lundstein Says:

    jo, men det var litt mer under uglycontest kategorien. if u catch my drift:p dine da?:p

  6. nancycamilla Says:

    HAHA ok :p
    bare trudde du hadde tatt av når vi sto ute å sånt, du kan jo legge de på face så ser vi :p
    har lagt dem ut, tok nesten ingen
    er så dårlig på å ta bilder

  7. lundstein Says:

    Jeg hadde ikke batteri når vi stod ute skjønner du:p Det var litt kjedelig!

Legg igjen en kommentar

