Den aller første!

Som mange mange vet, så er det farsdag i dag og jeg tenkte jeg ville overraske pappa med å bake! Når jeg var på butikken fant jeg så sykt mye pynt til å ha oppå muffins så, muffins ble det. Og siden jeg er en kløpper til å bake, så tenkte jeg at jeg kunne dele det med dere. Derfor lagde jeg en video, mitt aller første bidrag til videoblogging. Håper den faller i smak.

Sang: Fuck This Shit – Belle and Sebastian

Gebäk Shmuck!<333 Jeg er egentlig ingen baker for å si det sånn, men de smakte herlig. Hoho. Nå skal jeg på kino med Alexander og Cathrine. James Bond! Can’t wait!

23 kommentar to “Den aller første!”

  1. LotteZ Says:

    Så flink du er Kjetil 😀

  2. Andreas Says:

    hahahahah, videoblogg ass ,p

  3. lundstein Says:

    Lotte: Haha:p Takk.
    Andreas: Det er så radikalt stilig at jeg blir lei meg:p Skulle nesten lagt ut de vi lagde i går da egentlig. Haha!

  4. Danby Says:

    Yeeah!
    Faen, så fine muffins det ble til slutt!

  5. Ida Says:

    Det så veldig godt ut 😀

  6. lundstein Says:

    Danby og Ida: Takk! De var faktisk veldig gode!:D

  7. iii Says:

    Digge muffins! hvordan går det med missionen din da? 😀

  8. kristine reitan Says:

    hej, jeg likte bloggen din. du hadde litt peil.

  9. Caroline Ulricke Says:

    oi kjempe flotte muffins. har linket deg nå KJETIL 🙂

  10. JULIE AIDA Says:

    bare skriv opp sju ting om deg sjøl som du ikke tror andre veit, og så utfordrer du noen andre i samma slengen. :*** kjekk videoblogg btw

    xoxoxoxo ole

  11. Fay Says:

    Kjetil! Jeg DIGGER deg! du er den beste videobloggern jeg har sett + den beste bakern….seffff 😀

    haha…koste meg hele tiden jeg ^^…….også er du jo dødskjekk da 😉 og morsom !

    HoHHoo! F<3LøøøV

  12. JULIE AIDA Says:

    HAHEHAEHA jeg grein litt. elsker deg, kjetil

    xxooxoxxoxo me-jolie

  13. lundstein Says:

    Kristine: Takk! Har egentlig ikke sååå peil:p

    Caroline: Skal linke deg asap Caroline:)

    Julie og Oliz Boliz: Skal ta utfordringen i morgo Ole, på skolen, der jeg ikke har noe spennende og foreta meg:p

    Jennzen Zax (Fay): Du er herlig Jennzen! Ser deg så fort som mulig:)

  14. CC Says:

    Haha;D Du er ei god baker du Kjetil! Muffinsene så faktisk spiselige ut. Ble far glad eller?:)
    Likte melodien du hadde lagt til;P Sweet:)

  15. lundstein Says:

    Montero: Ei god baker? En god baker:p hehe. jo, takk! De var veldig spiselige og pappa ble storfornøyd. Ja, Fuck This Shit er en herlig sang!!

  16. CC Says:

    Hehe! Pass deg du så jeg ikke blir blenda xP

  17. Astrid Says:

    Utrolig nydelig åpnings scene hvor du helt tilfeldig bare ligger å slapper av på kjøkkenbenken. 8)

  18. lundstein Says:

    Astrid: Haha! Jeg er funky der jeg ligger da. xD

  19. ii Says:

    ignorerte du meg nå nettopp? :O

  20. Mr.Mood Says:

    kjetil, hva har mor sagt om å legge filmer av seg selv på nett?

    yeye! My nabouR <3<3

  21. lundstein Says:

    Ida: Missionet går bra:p Haha. Så deg ikke! Unnskyld:)

    Von dooM: Haha, mor som tvang meg da!! :p <33

  22. Karoline Says:

    haha, så søt du er Kjetil 😀

  23. Camilla Says:

    De så god ut, du er flink;)

Legg igjen en kommentar

