Kolbenrevyen ’09

På lørdag og i går var det audition til Kolbenrevyen her på Kolbotn. Det var ikke så mange der igår, flere på lørdag, men det gjorde vel ingenting fordi det er morsommere når man er mindre på audition. Jeg var der nemlig i går, sammen med Cathrine og Marte blant annet og vi gjorde alle en god audition, i tillegg til at det var utrolig gøy. Jeg fikk gode tilbakemeldinger, fikk også høre at jeg har blitt mye bedre til å synge! That’s good! Jeg håper jeg kommer med, fordi jeg savner virkelig å synge og spille på scenen, og ikke bare danse.

For de som ikke vet det, så var jeg med på denne revyen sist, aller første gang den ble satt opp, og det var utrolig gøy. Det ble en suksess og vi fikk masse flotte tilbakemeldinger. Har forresten noen bilder fra forestillingen:

1

Gynekolog – Marte og meg

14

Fusion – Marion, Hanna og meg

9

Tallsangen – Tolv!

4

Vikingane

2 kommentar to “Kolbenrevyen ’09”

  1. Caroline Ulricke Says:

    lykke til 😀

  2. Astrid Says:

    har vel rundt 10 og 11 tuzen. Hvordan det?

Legg igjen en kommentar

