Line brings it to the camera!

Fant en film som vi lagde bak settet under Thriller innspillingen. Den var faktisk litt skummel, så jeg redigerte den litt og la den ut her.

6 kommentar to “Line brings it to the camera!”

  1. Marve Says:

    ææsssssh, the ring jenta.. :S jeg ble litt redd.. uuuæææ

  2. JULIE AIDA Says:

    hahehahe epic

  3. lundstein Says:

    Haha, jeg synes også den er litt skummel xD

    Marve: Så du er ikke den eneste!:p hoho

    Julie: Alt er epic Julie:)

  4. JULIE AIDA Says:

    thats so tr00, me love!

  5. Irma Says:

    hahaa! Linee. det var gøy det! tror han mannen kommer på skolen slik at vi får sett videoen:)

  6. lundstein Says:

    Irma: Seriøst? Ååh! Gleder meg i såfall. Da må dere rope på meg, sykt høyt!:p

Legg igjen en kommentar

