Thriller!

På Ski vgs er vi så heldige at vi har fått nye, bærbare pcer. På grunn av dette, så sitter jeg aldri på den stasjonære jeg brukte tidligere. Jeg klager ikke, men derfor er det ekstra morsomt å gå igjennom gamle bilder som man ikke har sett på en stund. Det jeg hadde tenkt til å vise, er ikke så veldig gammelt, nærmere sagt så var det i vår!

Jeg ble ringt opp av Hannah Sophie som lurte på om jeg ville være med å gjøre en intern reklamefilm som skulle bli vist for Expert. Hun fortalte meg at temaet var Michael Jackson – Thriller. Forslaget hørtes spennende ut, så jeg kunne ikke annet en å takke ja. Destinasjonen var Moss, på et stort kjøpesenter. På bakrommet på Expert butikken var det et stort sminketeam og noen funnylooking kulisser. Jeg fikk høre at jeg måtte lære meg dansen som danses i Thriller musikkvideoen. Jeg ble henrykt, for alle kjenner jo til den dansen og den er jo en av de mest kjente dansene verden over! Etter å ha gått igjennom den flere ganger, så ble jeg ropt inn på sminkerommet. Jeg satt der i stolen uten og vite hva som skjedde med meg, jeg satt bare og så på at Kevin endte opp som en fyr med brannskader over hele ansiktet. Jeg ble en blek fyr som hadde død hud og svarte tenner. Er ikke lett å forklare hvor freaky vi så ut, så ta heller en titt på dette:

thriller-015

Line – Fikk som rolle å krabbe ut av en TV, freaky!

thriller-035

Kevin og meg

thriller

The killer threes

Når innspillingen begynte så danset vi danset foran hundrevis av tvskjermer som viste skrekkfilmer og røykmaskinen var satt på full styrke. Synd vi aldri fikk sett det gode resultatet, for på grunn av rettigheter så makkulerte de filmen etter visningen. En visning vi ikke fikk være med på. Lame. Men et bra minne!

Kommer med flere gode minner fra livet mitt senere!

2 kommentar to “Thriller!”

  1. henriette Says:

    Stilig !
    når kommer reklamen på tv ? : )

  2. lundstein Says:

    Henriette: Det var en intern reklamefilm, så kommer ikke på TV. Det er synd. Men er pga rettigheter osv.

Legg igjen en kommentar

