Happy, happy times!

Beklager at jeg ikke har oppdatert noe idag, men har vært bizy bizy! Så fort skolen var ferdig så dro jeg inn til byen for å se om jeg fant noe kult. Jeg stakk innom Basketstore ved Jernbanetorget og fant en fet basket shorts. Den var utrolig digg og så bra ut! Møtte faktisk på Orji der. Snakket litt med han, blant annet om at han hadde lyst til å komme seg bort til Norge og bort der palmene vokser. Haha, I hear that.

Men idag har vært en bra dag, fordi jeg fikk vite at jeg kom med i revygruppa! Den jeg var på audition til på søndag. Jeg og Cathrine blant andre. Det var gøy. I tillegg så har Soulstars VM kvalikk på lørdag og idag jobbet vi til det. Og vi jobba utrolig bra! Vi er nesten klare allerede!

Forresten så har jeg fått mange bidrag til Header Konkurransen! Det er veldig bra. Husk at det er premie så bare å henge seg på eller sende inn flere bidrag. Vinneren kåres i starten av neste uke!!

emoo

4 kommentar to “Happy, happy times!”

  1. Hege Says:

    😀 Den er bra å ha med seg den.

    Meningsfylt bilde. Liker det.

  2. Karoline Says:

    Gratulerer vennen 😀 denne gangen lover jeg å komme å se på 😉

  3. lundstein Says:

    Hege: Tusen takk Hege.

    Karoline: Takk vennen! Ja, håper du gjør det denne gangen. hehe:p

  4. Marve Says:

    Gratulerer kjetil!:) stolt av deg!

Legg igjen en kommentar

