From street to sofisticated!

I det siste har jeg dratt bankkortet mitt litt for mye fram og tilbake i terminalen. Er ikke alltid like bra, men for garderoben min er det pluss pluss! Her om dagen kjøpte jeg en skjorte på H&M. Jeg liker skjortene der veldig godt, fordi de er en fin mellomting mellom pyntet og hverdags, akkurat det jeg er ute etter. I tillegg så var jeg som sagt innom Basketstore i byen og kjøpte en basketshorts.

I dag stakk Andreas, Cathrine og jeg innom Kolbotn Torg for å se om vi fant noe som var verdt å putte i kurven. Jeg og Cathrine fant oss noe med en gang. Det var drit fett og billig trodde vi. Tilbudsskiltet var feilplassert så det var ikke halv pris likevel. Fail. Fant istedet en veldig fresh Johnny Leave Home tee, som jeg likte.

Og tilslutt, man tar ikke en tur på Kolbotn Torg uten å stikke innom Zara. Jeg fant den fineste ull cardiganen, pluss en fin frakk/jakke som jeg skal kjøpe så fort jeg får overtalt mamma til å bli sponset. Haha. De må jo hjelpe til litt! Men nå lurer sikkert folk litt hvordan noe av det så ut, so take a look!

klader1

JLH med AndI shorts.

klader2

JLH

klader3

Lame excuse for a pose med genser fra Zara

10 kommentar to “From street to sofisticated!”

  1. Karoline Says:

    Elsker genseren (Zara) kjekken 😉

  2. Stine Says:

    Gutter i cardigan og strikkegenseren er hot – SERR!!! selv om du poser litt da

  3. lundstein Says:

    Karoline: Takk Karoline

    Stine: Hehe. Nja, trekker litt på smilebåndene ja. Haha.

  4. JULIE AIDA Says:

    du ser lei deg ut med zaragensern, sumting happened bby? ;((

    og btW, spør ole hvor fine penistegninger han får i posten!!!! jeg er FLINK!!

    vi har nest1 lik cardigan btw

  5. Fun size Says:

    Heey
    Så fin den var, du kledde den 😉

  6. maarn Says:

    Kjetil! I love your cardigan!
    Goingen! Krrrrrraaaam 🙂

  7. Eva sevaldsen Says:

    Fu faen for et fint bilde da, du er jo bare så Hot ;¤ hehe

  8. Andreas Says:

    ganske stygg genser kjetil.. kunne aldri funnet på å kjøpe den selv.. :>

  9. lundstein Says:

    Andreas: Haha. Luring du.
    Takk for fine tilbakemeldinger!:D

  10. Fay Says:

    du er bare søøøt ass. liker street jæj 😉

    FaaAck-FAY

Legg igjen en kommentar

