Its so cold in this house!

Uansett hvor mye jeg fortsetter å håpe, så kommer ikke sommeren tilbake med det første. Så jeg regner med jeg bare må suge det til meg å overleve resten av vinteren. Er bare så lei den fæle kulda! I tillegg så begynner det å bli mørkt veldig tidlig, var mørkt før jeg slutta på skolen i går! Tror ikke jeg har opplevd det før jeg..

I dag er det jobb som vanlig på onsdager, men vi skal også ha et slags kurs der. Det er alt jeg vet.

Forresten så har jeg tatt meg studiedag på torsdag så skal se om jeg kommer på en morsom idé, så jeg kan lage noe fun til dere i morgen. Det hadde vært spennende.

train

Jeg synes det er helt herlig å sitte på toget og høre på fantastisk musikk, mens jeg ser alt fly forbi. Slipper alt og alle..

Anbefalt togmusikk: Elliot Smith

10 kommentar to “Its so cold in this house!”

  1. JULIE AIDA Says:

    jeg liker når jeg ser at du har blogga, hihi ❤
    tog er najs, i dag hørte jeg på foals og mimra om hove. aaah savner. skal du på hove til neste år? jeg syns du skal det, youve been missing out!

  2. lundstein Says:

    Du er søt Pulie. Jeg vet ikke om jeg skal på Hove. Jeg må finne ut hvilke sydenturen jeg skal være med på før jeg bestemmer meg for noen festivaler. Men Øya er garantert, men hadde vært morro med en heftig campingtur da!^^

  3. Andreas Says:

    Foals suger så vanvittige mengder pikk! Sykt koz på shopping i dag btw kjetil.. du må legge ut bilde av gensern (:

  4. Hege Says:

    Elliot Smith er så flink.

  5. Andreas Says:

    var*

  6. JULIE AIDA Says:

    andreas suger vanvittige mengder pikk, hater deg

  7. Andreas Says:

    ;D c ya på bussen i morgen? < 3

  8. lundstein Says:

    Stop it you to. 🙂 Im not taking no BUSS. saawwy.

  9. Andreas Says:

    spurte ikke deg om du skulle ta buss heller da, jeg spurte julie… haha ;P

  10. lundstein Says:

    haha ånei:p ta det et annet sted da?;)

Legg igjen en kommentar

