Økonomistyring nonstop..

I dag har jeg semesterets andre og siste studiedag. Personlig synes jeg det er bedre å sitte hjemme og lære av meg selv i mitt eget tempo enn å sitte på skolen og prøve å følge med på noe som går altfor fort. Innerst inne så vet jeg at jeg kan det, men det holder ikke å måtte bruke 10 min for å grave bakerst i hjernen på hver eneste oppgave når jeg har prøve i morgen. Derfor har jeg sittet siden soloppgang med bok og pc foran meg.

c3b8konomi2

Når klokken begynner å nærme seg 4 tallet skal jeg ta turen innom Kolbotn for å titte på Roadshowet til JT et ses filles (Jan Thomas og hans jenter). Blir nok ikke lenge, så drar nok videre til byen etterpå for å møte Alexander. Vi skal ta oss en matbit før jeg beveger meg videre på trening.

I dag er siste trening før VM kvalikk showet vårt og siste trening med Soulstars før jul. Håper vi begynner igjen så fort som mulig etter jule og nyttårsfeiring! Savner det allerede. Men for de som lurer, så er det mulig å ta klasser helt fram til desember! I know I will.

Let’s get back to the economymanagement study.

c3b8konomi1

Været jeg våknet til..
Heldigvis har det klarnet og sola skinner inn her jeg sitter.

3 kommentar to “Økonomistyring nonstop..”

  1. Hege Says:

    Snø eller bare tåke?

  2. lundstein Says:

    Tåke og rim på alt mulig : )

  3. Mina Says:

    Økonomistyring er fresht!
    haha;PLykke til på prøve!

Legg igjen en kommentar

