Exhausted, cold and ready for bed.

Etter langt om lenge og lengre om langt, så fant jeg Alexander i byen. Han hadde vært hos frisøren, men siden han hadde anskaffet seg en ny lue så fikk jeg jo ikke sett håret hans. Pussy.. Hoho.

Treningen idag var slitsom! Vi gjorde en krumping rutine hundre ganger minst, and let me tell you, det er slitsomt. Men sykt gøy. Så fort vi var ferdig så var det bursdags feiring for Rodrigo, vår brasilianske koreograf og gruppemedlem med kaker og norks bursdagssang som han ikke skjønte ordet av. Men han ble veldig fornøyd!

Nå tror jeg at jeg er klar for å køye. Har vært en slitsom dag, så må være litt opplagt til morgendagens store utfordring. Økonomi… Uansett, good night!

back

3 kommentar to “Exhausted, cold and ready for bed.”

  1. carolinewickmann Says:

    liker genseren/jakken/cardiganen. 😀 du skjønner tegningennn

  2. Gaute Says:

    Hei! digger håret ditt må jeg si, hvordan produkter bruker du i det? gjør du noe spessielt med det for og få det til og bli sånn som det er? langt men fortsatt lett og forme? Ikke noe form for rettetang eller noe lignende?
    Kan det være at du har et tykt hår eller noe sånt som er med og gjøre dette?
    Har så lyst på slik frisyre selv:)

  3. lundstein Says:

    Hei Gaute. Utrolig hyggelig tilbakemelding. Setter pris på sånne!
    Jo jeg bruker Renati. Først bruker jeg litt Renati Strong Hold for å få håret litt mindre flatt og statisk, så bruker jeg Renati Rock Hard for å få det til å bli litt større og til å holde litt mer. Hehe.

Legg igjen en kommentar

