Tight.

Vet at det har vært lite å lese i det siste, men dere får bare smøre dere med en liten dose tålmodighet, for jeg har ikke mye tid til å skrive. Nå kom jeg nettopp hjem fra Marikollhallen der vi vant Formation Senior og er da kvalifisert til VM ’09. Som er i Polen, blir lots of fun!

Nå skal jeg hive i meg en pizza før jeg skal ta buss og bane til Studio der vi skal øve til Showet i kveld. Blir aldri nok, og det er deilig! Jeg liker å ha det travelt. Showet finner sted på Grorud i kveld rundt åtte tiden for de som vil ta turen. Etter showet skal vi ordne oss til kvelden. Vi skal nemlig på fest hos Lisa i kveld! Det blir koselig. Der kommer medlemmene fra gruppa og noen av vennene hennes fra Kristiansand som også danser. De var blant annet med på Battle of the South. Dyktige!

Skal se om jeg får oppdatert senere i kveld! Until then, enjoy your saturday! I know I will!

dsc04469

9 kommentar to “Tight.”

  1. CC Says:

    Gratulerer Kjetil:D Im proud!

  2. MR Says:

    Hvor på Grorud danset du;D?

  3. maddiiee Says:

    søt ö

  4. lundstein Says:

    Vi danset på Ammerudklubben!:)

  5. MR Says:

    ååå jeg bor på ammerudx) hvorfor danset du der:)?

  6. lundstein Says:

    Vi fikk jobb der bare:p Mer vet jeg ikke.

  7. ms Says:

    var det ikke bare dere som danset formation senor da? så da måtte dere jo få 1plass 🙂

  8. lundstein Says:

    det var to andre grupper der også, men de var visst i en annen klasse. skjønte ikke hvorfor. så ja vi var den eneste i vår klasse. men fortsatt, vi gjorde et bra show og vi fortjente å dra til VM:) så har ikke noe å si at «vi måtte få 1plass».

  9. ms Says:

    var ikke noe negativt ment. Ja, dere gjorde et bra show og ja, dere «måtte» jo komme på førse plass når det ikke var noen andre grupper med som konkurrerte mot dere 🙂 Det er alt jeg sier!

Legg igjen en kommentar

