Innsending av headere stanses nå!

Nå er det snart slutt på header konkurransen. Jeg har fått inn mange kule headere som jeg liker og følgende skal skje;

Jeg legger ut alle bidragene her og hvert bidrag får én bokstav. Det er opp til dere å stemme på hvem dere vil skal gå av med seieren som den beste headeren og som skal få en overraskelse av meg.

Her er headerene jeg har fått inn av lesere:

beate-hauger

A

carine-nylander

B

carine-nylander21

C

martin-halvorsen2

D

martin-halvorsen3

E

sebastian-sollerman

F

sebastian-sollerman2

G

dc93223

H

Stem på den headeren du liker best ved å skrive en kommentar som inneholder den bokstaven som står under din yndlingsheader! VINNEREN BLIR ANNONSERT ONSDAG KVELD!

Lykke til til alle kandidatene!

– Giant

42 kommentar to “Innsending av headere stanses nå!”

  1. Uknown Says:

    G

  2. mathjert Says:

    b

  3. Moi! Says:

    You look hot in all of them hun 😉

  4. stine Says:

    nr 2 var klart best!

  5. petter Says:

    Likte den med utviklingen av menneskeheten best;)
    Vis du kjønner hva jeg mener?
    Ja det er Petter Sæthren……..;O

  6. MR Says:

    B !!

  7. MAGDA!!!!!! Says:

    D!! fordi der var du kjekkest vel 🙂

  8. Ida Says:

    Jeg syns H var veldig fin 🙂

  9. Hege Says:

    B eller C 😀

  10. Kristin Says:

    B ❤

  11. Line Says:

    A var fiiin da:) men du var søt på F!

  12. yiah Says:

    helt klart B.

  13. !:D Says:

    F og G var råe!

  14. AV Says:

    B var best!

  15. Heidi Says:

    B!

  16. Jonas Says:

    Helt klart B! Uten tvil.

  17. julievel Says:

    A og H! ;D

  18. carolinewickmann Says:

    C, var hottest, og classiest

  19. danbychoi Says:

    æ syns C!!!

  20. Carro Says:

    C var kulest:)

  21. Ringo Says:

    Hmm, siden din må være bugga, mitt forslag kom ikke med?

  22. Katrine Says:

    B eller D, kjenner deg ikke, men jeg bør ha noe å si likevel! hehe:)

  23. lundstein Says:

    Ringo: Adrian, innlegget ditt kommer på et innlegg for seg selv! Just be patient:p haha.

    Katrine: Så klart! Alles mening har noe å si i dette tilfellet!:)

  24. Fay Says:

    jeg DIGGER b og c! mest b da 😉

  25. Hege Ringvold Says:

    c eller h ;D

  26. Torve Says:

    Mange stilige, A var veldig bra :- )

  27. Ismail Says:

    A !!!

  28. Lars Says:

    A er den desidert beste:D

  29. Beate Says:

    H var kjempesøt 🙂

  30. CC Says:

    B;)

  31. mmmmm Says:

    A

  32. Marte Says:

    B var best! Men H var også fin 🙂

  33. rikke Says:

    A var best! du er søøt

  34. rikke Says:

    MALENE ER DUST! Jeg syns desidert at bilde der du ser ut som en tvilsom raver var kulest. Har hørt at det å se litt småstreit ut er in 🙂

  35. Mallis Says:

    Eng med Rikke azz, E var kulest

  36. Mallis Says:

    ps. jeg er digg

  37. Onka Says:

    A!!

  38. Carine Says:

    B 😀
    – om jeg kan stemme da..

  39. :) Says:

    B =)

  40. Annie Says:

    B 😀

  41. Raymond Says:

    A :D:D

  42. pop Says:

    a : )

Legg igjen en kommentar

