Når juletia kjem, må man jobbe ræva av seg!

Nå er det igrunnen ikke lenge igjen til jul og jeg har lagd en passe stor julegaveliste i år som jeg må klare å gjennomføre. Dette betyr at jeg må skjerpe pengebruken min, og jobbe så mye ekstra som mulig! Jeg har veldig lyst til å glede så mange som mulig i år. Og det har jeg planer om å gjøre. Kanskje det blir gitt bort noen julegaver her? Vi får se, blir nok noe spennende.

I dag skal jeg ta en ekstra vakt på jobben, fikk høre at jeg skal være assistenten til sjefen idag. Det kan bli spennende! Jeg er uansett fornøyd så lenge jeg kan få jobbe litt mer. Hvertfall nå, før jul.

For øyeblikket har jeg en masete jente ved siden av meg som gjerne vil bli nevnt på siden min. Det skjer først når du begynner å lese den, jenta mi. (Charlie)

gift-box-holiday

3 kommentar to “Når juletia kjem, må man jobbe ræva av seg!”

  1. Laisa swaisa Says:

    haaaahrh.. det må jeg og!! :O:O
    hehe, work our buts off XP
    du har nuh en fast leser da.. siden jeg også lissom har joina her da lissom.. kuult lissom X)
    http://www.lisalunden.blogspot.com

  2. JULIE AIDA Says:

    faen, julegaveliste! that remindz me

  3. MAGDA!!!!!! Says:

    trodde du møtte noen søte jenter i dag jeg?

Legg igjen en kommentar

