Are we human? Or are we dancer?

I dag var jeg ikke på skolen. Ikke at jeg ikke gadd, men jeg var på Akershus nye Universitetssykehus på Lørenskog. Jeg hadde nemlig time der hvor jeg skulle sjekke munnen min og mandlene mine. DE SKAL VEKK!! Celebrations. Seriøst. Gleder meg veldig til operasjonen, synd det måtte skje så sent i livet mitt, men det får gå. Operasjonen finner sted 10.12.08. Altså to uker før jul. Håper munnen min blir bra til alt pinnekjøttet jeg skal hive i meg. Er ikke noe jul uten.

Fra starten til slutten av dagen i dag har jeg vært med mamma. Hun fulgte meg til sykehuset, tok en kaffe med meg i byen og spiste middag med meg idag. Det er godt med sånne dager i blandt!

Etter middag så skal jeg på min aller første revyøvelse med den nye gruppa. Når jeg kommer dit skal først den gamle gruppa ha et lite møte (jeg var også med i den tidligere gruppa) etter det så kommer de fra den nye. Det blir nok noen bli-kjent-øvelser før vi begynner med selve forberedelsene til revyen, men det er jo litt av greia!

– Dinners waiting.

double

6 kommentar to “Are we human? Or are we dancer?”

  1. Eva sevaldsen Says:

    Å stakkar, å ta mandlene er sikkert ikke noe godt nei, vil gjøre det jeg å men tør ikke ;/ Søtt bilde av deg da,som vanlig ;P

  2. Caroline Ulricke Says:

    uffda, god bedring. men det går nok veldig mye bedre når du blir kvitt de 🙂

  3. Andreas Says:

    å ta mandlene er chiel. må pimpe is i en uke etterpå. ;D

  4. Kristine Says:

    Du overlever det! husker jeg tok dem, og det er ikke noe stress, really. Husk å ha smertestillende lett tilgjengelig om natten, og selvfølgelig drikke. Is, semulegrøt, suppe og most banan sklir glætt ned! Lykke til 😀

  5. lundstein Says:

    Kristine: Takk for rådene Kristine! Blir litt skremt også, but Im a fighter!:D

  6. Henke Says:

    haha, å fjerne mandlene er faktisk noe av det jeg er mest redd for.

Legg igjen en kommentar

