Kaitil, Magda og Vilma!

I går var jeg forresten på en liten shoppingtur med Magda og Vilma. Rettelse, de shoppa, jeg måtte se på eller ta bilder. Men fortsatt koselig! Shoppingavhengige Vilma sverget på at hun skulle holde seg unna bankterminalen, men hun mislyktes, men lua hun kjøpte var veldig fin.

Vilma hadde vært å intervjuet en som jobber på tatoveringssjappa i Ski til en skoleoppgave, derfor møttes vi alle tre i Ski. Er lenge siden jeg har vært sammen med dem, og det viser seg at vi fortsatt kan ha det like gøy sammen. Takk for en koselig en og en halv time chicas. 

img_0394

Søte Vilma

img_04122

Freaky..

img_0411

Magda hadde 3 plagg på prøverommet, det blir en lapp med tallet 3 på. Smart ikke sant? Hohoo..

Nå må jeg løpe til toget fordi jeg skal trene og møte søte Marimette. Hun har kjole issue, så hun skal få et mannlig synspunkt, selv om hun sier hun ikke trenger det. Right!

– Enjoy your day!

3 kommentar to “Kaitil, Magda og Vilma!”

  1. VILMA Says:

    😀 😀

  2. JULIE AIDA Says:

    ahhaehah vilma og magda hahahea

  3. Mgda Says:

    Haha..dust.

Legg igjen en kommentar

