Liten tid, ty til hurtigmat!

Jeg føler jeg må slenge meg på Jenny (Fay) sitt innlegg om hurtigmat. I dag hadde jeg lite med tid så derfor var det flaks at jeg hadde kjøpt meg en pakke med Toro Risengrynsgrøt (hurtigversion). Har spist den noen ganger før og den er himmelsk! Nå må jeg jo innrømme at jeg digger risengrøt, men denne er nesten bedre en den hjemmelagde. Og med kanel, sukker og en dæsj med smør på toppen, så topper det alt. 

Slik ser den ut og koster bare 20 kroner på hvilken som helst butikk! For å være ærlig så hjelper den ganske så mye på julestemningen også. Noe jeg trenger, for jeg skal ligge halve jula uten mandler og med sår hals.

pb200272

Herligheten!

Noen andre som er glad i mat på 1-2-3?

 

2 kommentar to “Liten tid, ty til hurtigmat!”

  1. MAGDA!!!!!! Says:

    jeg vil ha grøt. alt for deg. smil nå

  2. Fay Says:

    jÆÆÆÆi!

Legg igjen en kommentar

