The man’s got style.

Neste år skjer det noe spennende på klesfronten i USA. Kanye West releaser nemlig sitt eget klesmerke, Past Tell. Noe av klærne kan man allerede se på nettet og jeg gleder meg til å se resten. Etter min smak så er det ikke alt jeg liker, men det er fordi jeg vet at jeg ikke hadde kledd alt, men sånn kan det ikke alltid være. Jeg synes han har en unik stil og han er ikke minst en trendsetter.

ye

Dette er ikke fra kolleksjonen hans, men en Louis Vuitton dress som er spesiallagd til Kanye

Man kan ikke forvente at prisene skal være noe særlig lave, det er faktisk ganske klart at klærne kommer til å komme på en del dollar. Prisen på hoodies kommer på rundt 500-750$. Er ikke noe lommerusk. Men hvis den tid kommer, så er det kanskje verdt det?

dsc02167

Rihanna i Past Tell ziphood

dsc02164

Kanye er vel en av de få som ser bra ut med tversoversløyfe!

2 kommentar to “The man’s got style.”

  1. Fay Says:

    likte kanye…på et KARNEVALL! hahahahahahaha….lol….kødda
    likte den faktisk.

    men ikke diss stella mccartney a! hu er kul, og dressen er jÆÆvlig kul! diggern 😉

  2. Hege Says:

    Jeg digger Kanye, både stilen og musikken.

Legg igjen en kommentar

