Mission soon accomplished.

Dere husker jeg snakket om at jeg måtte jobbe masse denne måneden for at jeg skal få kjøpt alle julegavene? Well, jeg har jobbet nesten hver dag denne uka ++ i tillegg så skal jeg jobbe i hele dag! Håper ikke jeg blir altfor utslitt i dag, for jeg ble invitert med av Alexander til Kroer Vel der det var noe greier. Vet ikke helt hva det er.

eva-009-copy

Hvordan har det seg slik at hver gang man har fri eller det er helg, så ender man alltid opp med å jobbe eller styre med noe? That sucks. Før jeg skal på jobb nå, må jeg rydde hele rommet. And let me tell you, det er ikke bare bare.

liten1

Si at jeg var barsk som liten, right?

3 kommentar to “Mission soon accomplished.”

  1. Elisabeth Says:

    åh<3 Søteste (og barskeste) ungen:D wee<3

  2. Moi! Says:

    kjempe barsk =P

  3. Tonje Holm Says:

    Du var barsk 😉

Legg igjen en kommentar

