Am’a teach ya a lesson!

På vei hjem fra studio idag tok jeg 21 toget fra Oslo S. Uten å tenke mye og ingenting så stopper toget på Ljan stasjon. «Som om at toget stopper litt gjør noe, dette er jeg jo vant til.» tenkte jeg der jeg satt og koste meg med The Strangers på craptopen. Men tiden fortsetter å gå så jeg velger å ta av meg headsetet for å høre om det skjedde noe.
«Vi beklager for forsinkelsen, men det er noen på toget som ikke får lov til å være her som nekter å gå av.» WTF?

Jeg gikk ut og hørte at det var en gutt som hadde billett men hadde kommet i krangel med konduktøren fordi han måtte vise billetten to ganger. Det endte med at han ble stygg i kjeften og måtte gå av toget. Dette gadd han ikke fordi han hadde jo billett. (Skjønner at han ikke vil gå av). Derfor stoppet toget og de kjørte ikke før han gikk av. Det endte med at NSB måtte ringe politiet så de kunne komme å ta han av. Dette tok til sammen over en halv time. Jeg overhørte en konduktør som sa: «Vi kunne ikke la han bli, fordi vi måtte gi han en lærepenge.» Det er det dummeste jeg har hørt! De lærte heller oss passasjerer en lærepenger, og det er:

Ikke nok med at de sliter med masse forsinkelser fra før av, men hvis sånne hendelser som det her holder igjen toget i en halv time, så tar jeg heller bussen!

lesedag2 lesedag1

Dagenz kjefte-på-toget-åutfit leom!


5 kommentar to “Am’a teach ya a lesson!”

  1. Theresa Says:

    For no’ tull! Er ikke sjeldent med grinete busssjåfører og tog..folk :p Æsj. Ikke sånn for å dra all over en kam, altså.

  2. Idlu Says:

    Hahaha oooh shit , vad surt då! Men du kom dig hem till slut =) Jag håller ju på ett sätt med om att de som börjar bråka och käfta ska käft få … Men detta var ju lite väll..Politi och grejer, så länge personen inte är hotfull så är ju det helt sjukt efter som Polisen har ju så många andra viktiga saker att göra!! Hahaha sjukt! Det var kul att se dig igår på dansen vännen!!!! =)

  3. JULIE AIDA Says:

    HELT ENIG KJETIL!!!! YOU GO!!! jeg lo litt da jeg hadde lest ARGH-innlegget ditt om nsb ferdig, også så jeg bildene av deg som var sånn awwwww. hahae.

  4. MAGDA Says:

    du er så digg!

  5. Fay Says:

    shitt! du var nesten tooo cute på fargebildet! 😛

    din jævla solariums NøøØrd **!!!!!!

    haha. men jeg er glad i deg forde! ❤

    elsk på dæij`a

Legg igjen en kommentar

