Music, makes the people come together!

Pappa er nå i Kenya og han har vært der en uke og det gjenstår enda en før han kommer hjem igjen. Det er litt kjedelig for han hadde bursdag mens han var der og i dag så har mamma bursdag. Da blir det nok greit å få han hjem igjen! I dag skal jeg trene på Follo sammen med Cliff, etterfulgt av Peppes Pizza bare vi skal bake den selv! Digger de Peppes Pizza produktene.

Før jeg stikker noe sted så tenkte jeg at jeg kunne fortelle om min topp musikkliste:

  1. Bloc Party
  2. Sigur Rós
  3. Girl Talk
  4. Death Cab for Cutie
  5. Patrick Wolf
  6. The National
  7. The Hold Steady
  8. Sufjan Stevens

Please tell me your musiclist! Så kan jeg fortelle dere hvor mye bedre min er enn deres. Haha. Neida.

bloc-party-all-4 sigur_ros_22

Bloc Party & Sigur Rós

9 kommentar to “Music, makes the people come together!”

  1. carolinewickmann Says:

    DEATH CAB ❤

  2. frøken iiida Says:

    My music list:
    The Killers – Bloc Party – Death Cab For Cutie – Band of Horses – The Kooks – Arcade Fire – La Rocca – The Shins – Daft Punk – Justice – Coldplay – Aqualung – Bright Eyes – MGMT – The Teenagers – Tegan and Sara – The Wombats – Vampire Weekend – Rooney – Big Bang – Big Japan – Iron and Wine – Imogen Heap – The National Bank – Sufjan Stevens – Augustana – Klaxons – Peter Björn and John… I could go on and on ;D

  3. lundstein Says:

    Som dratt ut fra last.fm’en min jo!:p haha

  4. Andreas Says:

    niz, jeg har introduca deg til 6 av de 8.. haha ;p

    de 10 jeg kanskje hører mest på for tiden = Sonic Youth / Originial Silence, Dinosaur Jr, Godspeed You! Black Emperor, Mono, High on Fire, Fucked up, Common, Crystal Stilts, Wooden Shjips & Vivian Girls… (-:

  5. lundstein Says:

    Ja Andreas! Im forever gratefull! 😀
    Liker sikkert litt fra lista di. Trenger bare din hjelp til å få de på pcen min;)

  6. maren Says:

    frightened rabbit
    the knife
    kanye west
    glasvegas
    kings of leon
    bright eyes

    jeg vinner!

  7. Henke Says:

    jeg vet du er dødssjalu på at jeg skal på bloc party i feb!

  8. lundstein Says:

    jeg skal også dit:p hehe. må bare få lønning så skal jeg bestille:D hoho!

  9. Henke Says:

    gøy! see u there.

Legg igjen en kommentar

