Danby challenged me, that punk..

Alltid moro å våkne til en challenge (okey, første gangen but still) og denne gangen var det Danby. Han hadde visst klart å utfordre seg selv. Haha. Anygays:

1. Hva vil du bli?
Skuespiller og ikke minst mannen til Miley Cyrus!!!!!!… Hun er litt pen da.
2. Hvordan ser en hverdag ut for deg?
Våkne, se på Hanna Montana før skolen, skole, dansing/revy, hang out, do some blogging etc.
3. Hva ville du tatt med deg til en øde øy?
PCen min, så jeg kunne fortalt AAALT om oppholdet mitt på øya!
4. Er du lykkelig nå, og hvorfor/hvorfor ikke?
Ja jeg er lykkelig, fordi See You Again med Miley Cyrus nettopp gikk på Disney Channel!
5. Hva vil du oppnå i livet?
(les:Mannen til Miley Cyrus) I tillegg vil jeg ha en jobb som jeg liker!
6. Hva er favorittplagget ditt?
Store hoodies og tee’s of course.
7. Hva heter favorittboka di?
Hvis det er noen bøker om Miley og Hanna Montana, så er det den!
8. Hvilke land har du vært i bortsett fra Norge?
Mange, men kan ofre alle de landene for å dra til USA!
9.Hva er din absolutte favorittblogg?
http://www.danbychoi.wordpress.com og http://www.kewlejewlie.blogg.no !
10. Hvor mange kontakter har du på msn?
På msn har jeg 410 kontakter, men mangler den aller beste. Ja, dere skjønner!

Videre utfordrer jeg Julie! For jeg tror ikke hun kommer til å ta den. Jeg venter spent!

4 kommentar to “Danby challenged me, that punk..”

  1. JULIE AIDA Says:

    jeg tror du liker miley cyrus.

    kjetil says:
    fordi hun er digg og jeg elsker see you again.
    kjetil says:
    den er så funky og fresh

    I LOVE YOU :DDDD skal ta challengzen jeg ;)))9;D

  2. lundstein Says:

    Julz puz:
    I didnt say that. No. That’s bullshit.
    Gleder meg Julie!

  3. JULIE AIDA Says:

    hahahaeha <3<3<3

  4. Alexander Krag Says:

    Miley Cyrus er dødskul, da. 😛 Haha. Love her.

    Og f.u.c.k. u for at jeg ikke er en av dine favorittblogger (jeg vet jeg er alles, så). Lol.

Legg igjen en kommentar

