The week of heimlaga pizza or what?

Lange dusjer er tingen etter en hektisk helg! Forresten, igår skulle jeg egentlig slappe av for jeg helt eksepsjonelt trøtt etter å ha jobba i åtte timer. Etter å sovet en stund på sofaen ble jeg lys våken og klar for spenning! Så jeg stakk opp til en venninne oppi gata hvor det var utrolig fett. Lærte mange nye «leker» og møtte noen hyggelig folk der.

Om ikke lenge tar jeg toget til Alexander hvor vi skal spille inn første «Magic of the Week»-episode. Dette blir gøy, så gled dere! Den blir lagt ut på The Giant i løpet av kvelden. Før Alexander og jeg stikker til Greverud (han skal spille håndballkamp) så skal han lage pizza til oss og familien hans. Slår den søster og min sin mon tro? Blir nok en close fight der.

ktl

2 kommentar to “The week of heimlaga pizza or what?”

  1. Vebjørn Says:

    Snasen header og blogg – du går rett innpå bloglovin’!

  2. lundstein Says:

    Thanks thanks VeBear!

Legg igjen en kommentar

