Proud of you son, I really am.

Tror jeg trenger en hel uke til å bare sove jeg. For mer stressa og surrete har jeg aldri vært før! I dag skulle jeg se Alexander på Norske Talenter. Skulle ta halv 4 toget til Oslo, men da klokken var halv 4 stod jeg i dusjen fordi jeg trodde den var halv 3. Er det virkelig mulig? Shit, jeg må være dum. Siden Cathrine er slik et fantastisk menneske så var hun på døra mi med bilen sin så fort hun kunne, for hun er virkelig en engel! Det vi fant ut på veien var at vi ikke visste hvordan vi skulle komme oss til Nydalen. Etter mye om og men så var vi på rett spor, men vi endte opp i sentrum. Tror du ikke vi ble stressa av alle de 37 lyskryssene før Nydalen? Men heldigvis rakk jeg det, og for det må jeg takke Cathrine! DU ER HELT HERLIG!!

Sammen med russegutta og en støttende familie satt vi og ventet spent til han skulle ut på scenen. Når det var Alex sin tur så kom utstyret hans først ut, og siden det bare var jeg og moren som visste at det var hans ting så reiste jeg meg opp å ropte av full hals! Når han kom igang så var det ekstase i salen, han var utrolig flink og fikk dommerne med seg. Men han kunne ikke bedt om noen bedre supporter gjeng enn oss Oppegårdgutta!

Siden jeg ikke har skrevet under på noen kontrakt, kan jeg si at Alexander ble sendt videre!!! Men han finner ut i morgen om dette var godt nok for semifinalen. Vi krysser fingrene!

Forresten, Thomas Giertsen og Mia Gundersen rotta seg opp mot meg og dissa håret mitt! Haha. «Har du gått i medvind eller?». Hoes. Hadde ikke tid til å gjøre noe med det!!!

bilde bilde2

7 kommentar to “Proud of you son, I really am.”

  1. IcePile1 Says:

    Ella ella;D<3
    riktig som du skriver kedil, vi tok av heelt, og det var crezy stemning når Hauginio tryllet som en fe, og vel såå det(H)
    ;-D

  2. Andreas! Says:

    Kom du også med på Norske Talenter?

  3. lundstein Says:

    Jeg var ikke på norske talenter i år jeg. Var der for å heie på og støtte bestekompisen! Han var drit god!

  4. Siri Says:

    Du får hilse og gratulere fra meg! Dette skal jeg se på TV.

  5. Cathrine aka CC Says:

    Vi var gode til å finne frem veien!!xD

  6. lundstein Says:

    ja, vi eide! tok kanskje litt tid men vi fant fram!:D

  7. Martin "magiz" halvorsen Says:

    hei, jeg fikk ikke være med liksom? ingen ville fortelle meg om det : (

Legg igjen en kommentar

