Hurtigmat servert på fat! Eller i skål..

Etter en lang dag på skolen så hørte jeg sengen rope på meg, men jeg klarte å stå imot. Begynner nå å lure på om jeg kanskje skulle ha lagt meg, men da kunne jeg ikke lagd meg herlig lunsj! I dag avtalte søster og jeg at vi skal lage peppes pizza nok en gang, men siden hun ikke kommer hjem før 7 så lagde jeg meg en deilig lunsj.

Inspirert av Jenny tok jeg nok en gang å lagde litt hurtig mat, denne gangen ble det «Findus – Pasta, grønnsaker og kylling». Blandet med litt god saus, krydder and gentil touch of love så ble det herlig. Tidligere denne uka spiste jeg også «Findus – Pasta Carbonara» OMG HIMMELSK!! Hvorfor lager man egentlig mat fra scratch når hurtigmat er så godt og så lett? Hm.

hurtigmat1

Til middag ble det nok en gang hjemmelagd pizza. Det er godt det der. Håper ikke mamma leser dette. Nå skal jeg få se om jeg får gjort litt lekser. Skal ha fremføring i morgen om noe jeg brenner for.

Hva brenner jeg for?..

4des1

6 kommentar to “Hurtigmat servert på fat! Eller i skål..”

  1. Victoria Says:

    Middag på «boks» kan umulig smake godt:p ser ikke såå digg ut heller;o fint bilde av deg under daa:)

  2. lundstein Says:

    det er ikke boks… det er pose! og hvis du har det rette krydderet, så kan det bli AMAZING! 🙂 takk forresten.

  3. Victoria Says:

    haha mat på pose høres jo dobbelt så ille ut daa:p da må det krydderet være magisk..

  4. Line Says:

    Hvor er den fine genseren du har på fra? 🙂

  5. lundstein Says:

    Hei Line, den er fra Zara:)

  6. Ina Says:

    Du brenner for Miley Cyrus;) Hah!

Legg igjen en kommentar

