Helger tar på. I say no more. Damn..

Må først og fremst si at det har blitt lite skriving i det siste, det er hovedsaklig på grunn av at det har vært travelt og jeg har vært sliten. Så de gangene jeg ikke har vært opptatt, da har jeg sovet.

På lørdag gikk mesteparten av dagen til jobb, etter den lange natten dagen før så var det ikke passe deilig å være på jobb i 8 timer. Men jeg overlevde! Jeg var invitert i bursdagen til Sonja og Maria så jeg ble hentet av Cathrine fra jobb som deretter tok oss videre til vors. Etter å brukt lang tid på å finne veien så var vi endelig i bursdagen, hvor jeg brukte mye tid på å snakke med folk om ting jeg ikke husker hva. Rart jeg ikke var og dansa. For å si det sånn, så kjente jeg idag at det tok på i går kveld.

Etter å ha forsovet meg i dag tidlig, så forta jeg meg til revyøvelsen. Selv om vi brukte mye tid på å sitte å skrive, så ble jeg enda mer sliten. Jeg vet, jeg syter, men jeg bare får det ut for på onsdag kommer jeg til himmelen!

7-des-011

Hardworking bitches.

Neste revyøvelse er tirsdag, hvor vi kombinerer med juleavslutning! Skal bli gøy! Men nå er det tid for datamodelleringsoppgaver. Har prøve i det i morgen. Save me..

7-des

Er jeg god fotograf/editor eller? Damn.

3 kommentar to “Helger tar på. I say no more. Damn..”

  1. Fay Says:

    i feel haaaawt!

  2. norstrom Says:

    Haha, det var lættis når du bestemte deg for å se på TopModel istedenfor å jobbe, men dere gjorde jo noe da?!? Kul editing på det siste bilde faktisk, men ikke sånn super pro. haha xD

  3. trineloften Says:

    Ja dere jobber og jobber og jobber! Gleder meg til å se revyen 😉 Lykke til 🙂

    Kanskje kunne tittet innom http://dramatisk.wordpress.com

Legg igjen en kommentar

